Hmmm... może i jestem trochę przewrażliwiona, ale chyba reklama billboardowa wkładów do zniczy na początku października, to trochę przegięcie, zwłaszcza gdy jesteśmy jeszcze na etapie, gdy pogodynki rozwodzą się nad końcem lata.
Przyznaję, że to tej pory nie kojarzyłam firmy bolsius. Z drugiej strony dlaczego miałabym ją znać, ale szybko postanowiłam nadrobić zaległości i tak czytamy na ich stronie internetowej, że pasją firmy jest "produkowanie najwyższej jakości świec, w różnych kształtach i rozmiarach". Wczytując się dalej dowiemy się, że "oprócz asortymentu podstawowgo takiego jak: podgrzewacze, świecie rustic, stołowe, szpice, pieńkowe, świece zapachowe oferujemy także szeroką gamę świec sezonowych odpowiadających naszym trendom." Ok i teraz wszystko wydaje się być jasne - bolsius, to producent świec, który w odpowiedzi na najnowsze trendy produkuje również sezonowo wkłady do zniczy o długim czasie palenia :p Brzmi zabawnie, prawda? Patrząc na billboard producenta w życiu bym nie pomyślała, że to firma specjalizująca się w produkcji sexi świec najwyższej jakości. Moje skojarzenie jest dosyć oczywiste - firma robiąca znicze i to dosyć bogata, skoro wychodzą do klienta z billboardami i to już na początku października.
Przyznaję, że to tej pory nie kojarzyłam firmy bolsius. Z drugiej strony dlaczego miałabym ją znać, ale szybko postanowiłam nadrobić zaległości i tak czytamy na ich stronie internetowej, że pasją firmy jest "produkowanie najwyższej jakości świec, w różnych kształtach i rozmiarach". Wczytując się dalej dowiemy się, że "oprócz asortymentu podstawowgo takiego jak: podgrzewacze, świecie rustic, stołowe, szpice, pieńkowe, świece zapachowe oferujemy także szeroką gamę świec sezonowych odpowiadających naszym trendom." Ok i teraz wszystko wydaje się być jasne - bolsius, to producent świec, który w odpowiedzi na najnowsze trendy produkuje również sezonowo wkłady do zniczy o długim czasie palenia :p Brzmi zabawnie, prawda? Patrząc na billboard producenta w życiu bym nie pomyślała, że to firma specjalizująca się w produkcji sexi świec najwyższej jakości. Moje skojarzenie jest dosyć oczywiste - firma robiąca znicze i to dosyć bogata, skoro wychodzą do klienta z billboardami i to już na początku października.
Oczywiście, rozumiem zamysł firmy, by pokazać swój szerszy asortyment, ale kontekst, który postanowiła ona wykorzystać do swojej promocji raczej zaszkodziła wizerunkowi firmy aniżeli pomogła. W moim odczuciu firma wręcz zaszufladkowała się kojarząc się jedynie ze zniczami. Oczywiście, ktoś może mieć inne zdanie i uznać, że firma wykazała się wyczuciem czasu, ale jak dla mnie to zabrakło zarówno tego, jak i poczucia smaku. I jeśli mam być szczera to poszukując fajnych świeczek do domu, czy na wystrój pubu raczej nie pomyślę o bolsius.