BOLSIUS BO PODSTAWA TO DOBRE WYCZUCIE CZASU

5.10.2013

Hmmm... może i jestem trochę przewrażliwiona, ale chyba reklama billboardowa wkładów do zniczy na początku października, to trochę przegięcie, zwłaszcza gdy jesteśmy jeszcze na etapie, gdy pogodynki rozwodzą się nad końcem lata. 


Obraz: billboard reklamujący wkłady do zniczy firmy Bolsius

Przyznaję, że to tej pory nie kojarzyłam firmy bolsius. Z drugiej strony dlaczego miałabym ją znać, ale szybko postanowiłam nadrobić zaległości i tak czytamy na ich stronie internetowej, że pasją firmy jest "produkowanie najwyższej jakości świec, w różnych kształtach i rozmiarach". Wczytując się dalej dowiemy się, że "oprócz asortymentu podstawowgo takiego jak: podgrzewacze, świecie rustic, stołowe, szpice, pieńkowe, świece zapachowe oferujemy także szeroką gamę świec sezonowych odpowiadających naszym trendom." Ok i teraz wszystko wydaje się być jasne - bolsius, to producent świec, który w odpowiedzi na najnowsze trendy produkuje również sezonowo wkłady do zniczy o długim czasie palenia :p  Brzmi zabawnie, prawda? Patrząc na billboard producenta w życiu bym nie pomyślała, że to firma specjalizująca się w produkcji  sexi świec najwyższej jakości. Moje skojarzenie jest dosyć oczywiste - firma robiąca znicze i to dosyć bogata, skoro wychodzą do klienta z billboardami i to już na początku października.

Oczywiście, rozumiem zamysł firmy, by pokazać swój szerszy asortyment, ale kontekst, który postanowiła ona wykorzystać do swojej promocji raczej zaszkodziła wizerunkowi firmy aniżeli pomogła. W moim odczuciu firma wręcz zaszufladkowała się kojarząc się jedynie ze zniczami. Oczywiście, ktoś może mieć inne zdanie i uznać, że firma wykazała się wyczuciem czasu, ale jak dla mnie to zabrakło zarówno tego, jak i poczucia smaku. I jeśli mam być szczera to poszukując fajnych świeczek do domu, czy na wystrój pubu raczej nie pomyślę o bolsius.