W tegorocznym sezonie letnim również nie obyło się bez nowości. W lipcu na billboardach można było zobaczyć iście soczyste owocowe plakaty promujące najnowszy Mega Frut Kubuś Play o dwóch wersjach smakowych – arbuz i multiwitamina. Szczególnie zachęcająco, moim zdaniem prezentuje się wersja arbuzowa. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadały agencja Brasil i dom mediowy ZenithOptimedia Group. Na stronie Maspexu przeczyłam, że „ten smak z pewnością każdemu pomoże szybko przywołać skojarzenia z ciepłą wiosną i upalnym latem. Nowy arbuzowy smak Kubusia Play gwarantuje pyszne i owocowe orzeźwienie.” Kiedy patrzę na billboard stojący niedaleko mojego domu jestem naprawdę w stanie w to uwierzyć. Ogromne mocno wyeksponowane kawałki arbuza wykorzystujące efekt trójwymiaru, które tworzą napis MEGA FRUT wręcz tętnią soczystością i powodują efekt pragnienia. Rzadko mi się zdarza zachwycić jakąś reklamą soku, ale ta kreacja naprawdę jest jak dla mnie świetna i wprowadza mnie w iście owocowy nastrój. To, że Kubuś Play, to już napój nie tylko dla dzieci podkreśla dobrze wyeksponowane zupełnie nowe opakowanie Kubusia – bardziej młodzieżowe i z odważniejszą stylistyką.
Nie wiem jak Wy, ale ja raczej nie jestem przyzwyczajona do trójwymiarowych elementów na polskich billboardach zwłaszcza jeśli chodzi o produkty spożywcze, bo psiej karmy do nich nie wliczam, chociaż billboardy Pedigree, z których wystawał ogon szczęśliwego psiaka były całkiem fajne. Czy zgadzacie się z tym, że to m.in. te wypuchłe elementy wyróżniają billboard na tle innych nośników i przyciągają wzrok? Bo jak dla mnie arbuzowy Mega Frut wygląda po prostu smakowicie. Warto jeszcze dodać, że poza kampanią billboardową miała miejsce emisja spotów w TYN, TVP i Polsacie. Za nim zaczęły nas kusić billboardy, to jeszcze w maju miały miejsce pierwsze akcje promujące nowy produkt. W całej Polsce na terenie gimnazjów i szkół podstawowych odbył się sampling nowych Mega Frutów. W tym celu wykorzystano specjalnie przygotowanych promotorów oraz megafrutowe hammery. Jak dla mnie jest to dobry przykład przemyślanej kampanii w pełni zintegrowanej.