LUDZI TO JUŻ NIE KRĘCI A KOGO KRĘCI NETIA?

19.10.2013

Z całym szacunkiem dla Pana Kota i jego talentu aktorskiego, ale moim skromnym zdaniem seria spotów reklamowych Netia, która ruszyła 24 maja br. to jakaś totalna klapa. Reklama jest nudna, a jej usługa FotonTM - szybki internet nawet do 100 Mb/s generalnie ginie w tej całej scence rodem z „Domku na prerii”. Fakt, że zapamiętujemy markę Netia i tu należy przyznać punkt, ale kompletnie nie pamiętamy, co tak naprawdę reklamowano, a cały klimat utrzymany w reklamie zdecydowanie nie przekonuje mnie do tego, że mam do czynienia z czymś innowacyjnym czym ma być mega szybki Internet. Reklama zupełnie nie zapada w pamięć, ale, jeśli mam być szczera to wręcz odrzuca mnie od TV, kiedy znów na nią trafiam. Czy ktoś z Was ma może podobne odczucia, czy może chciałby wykazać, że jest to przykład reklamy genialnej? 

Aby zobaczyć reklamę kliknij na nią.


Obraz: spot reklamowy z Tomaszem Kotem Netia FotonTM - szybki internet do 100Mb/s