WSPÓŁPRACA PR I REKLAMOWA

Współpraca

Ten blog nie wziął się z kosmosu, ale jest swego rodzaju uzupełnieniem tego, co mi w duszy i głowie gra. Wszystko, co tu znajdziesz w jakiś sposób związane jest z moim stylem życia, pasjami oraz tym jak odbieram otaczający mnie świat.  Pamiętaj, że patrzę  na niego zarówno oczami marketingowca jak i zwykłej (niezwykłej) Kowalskiej. 

W wielkim skrócie to lifestylowy blog z domieszką reklamy, który skupia się wokół takich obszarów jak: moda & celebrity, events, TV, online, outdoor & ambient. Znajdziesz na nim moje obserwacje i opinie związane z funkcjonowaniem reklamy w naszym życiu i jej wpływem na nasz styl życia. 

Jako pasjonatka reklamy jestem otwarta na ciekawą współpracę w tym obszarze.  Ciekawą, czyli taką, która będzie wnosić wartość dodatnią zarówno dla mnie jak i moich czytelników. Uwielbiam kreatywne rozwiązania, dlatego trudno mi określić jakie tylko dopuszczam formy współpracy. W grę na pewno wchodzą publikacje (zgodne z moim osobistym zdaniem), recenzje, testy produktów, organizacja konkursów, patronat lub partnerstwo, eventy, szkolenia, doradztwo i audyt marketingowy itd.)

Moja głowa jest pełna pomysłów i każdy projekt traktuję indywidualnie. Dlatego nie będę zanudzać Cię statystykami, cennikami i szczegółami technicznymi, bo to już temat na dłuższe spotkanie przy herbacie. Jeśli więc Twoja firma ma produkt lub usługę, która według Ciebie pasuje do tego miejsca, napisz. Wspólnie na pewno stworzymy coś genialnego.

Jest jednak kilka zasad, które,  zanim do mnie się zgłosisz powinieneś poznać: 

1. Po pierwsze never say never. 
2. Nie ma, że coś jest niemożliwe. Przedyskutujmy to jeszcze raz.
3. Traktuj innych tak jakbyś sam chciał być traktowany. 
4. Time is money & Money is fun.
5. Nie uznaję czegoś takiego jak praca za free ani barterów. Wyjątkiem może być srebne Audi TT. Nie mówię NIE akcjom charytatywnym.
6. Forma współpracy jest zawsze tematem indywidualnych rozmów. 
7. Najlepsza kampania to kampania niestandardowa i zintegrowana. 
8. Są  ludzie i parapety. Tym drugim schodzę z drogi. 
9. Statystyki odeszły do lamusa. Liczy się efekt WOW!

Pomysł? Wątpliwości? Pytania? Napisz:

 krytykareklamowa@gmail.com