CHCESZ PRZEBIEC MARATON W SUKNI OD VIOLI PIEKUT? #POWIEDZIALAMTAK

8.09.2014

Czy pamiętacie może słynny bieg panien młodych z filmu "Kawaler"? Robi wrażenie, prawda? A czy wyobrażacie sobie taką akcję w realu? Dobra wiadomość jest, że już nie musicie testować swojej wyobraźni, bo o to szykuje się pierwszy w Polsce bieg w sukniach ślubnych. Organizatorem jest TLC.

Image courtesy of arztsmui / FreeDigitalPhotos.net
Jesteś już po ślubie? A może dopiero marzysz o białej sukni? To bez znaczenia. Ja się zdecydowałam, bo lubię łączyć przyjemne z pożytecznym. W tym biegu może wziąć udział każda z nas bez względu na wiek, poglądy, czy status cywilny. Chodzi przede wszystkim o dobrą zabawę i szczytny cel. Biegniemy nie tylko dla przyjemności, czy spalonych kalorii, ale również dla Julii Torli, podopiecznej Fundacji Dzieciom "Zdążyć z pomocą."

Nie wiem jak Wy, ale ja już zaczęłam intensywny trening przed finalnym starciem 14 września w Parku Agrykola. W końcu 500 metrów w sukience z welonem, to nie lada wyczyn :) Z tego, co wiem Joanna Jabłczyńska też już zaczęła przygotowania, bo taka okazja trafia się tylko raz. Dla sukienki projektu Violi Piekut warto. Sukienki jej autorstwa trafiły już do 30 dziewczyn, które jako pierwsze zarejestrowały swój udział w biegu. Ale dla pozostałych dziewczyn też nic straconego. Organizatorzy biegu przygotowali dla Was nie tylko strefę piękna pod patronatem Li Parie, warsztaty florystyczne z polskimi mistrzami Piotrem Sekundą i Zygmuntem Sieradzanem, ale również wielką wyprzedaż aż 500 sukien ślubnych i wieczorowych Violi Piekut. Uwaga , ceny będą zaczynać się już od 59 zł

Źródło: materiały reklamowe TLC
Dodatkowo w ślubnym miasteczku czeka mnóstwo atrakcji. Będzie można nie tylko poznać tajniki odpowiedniego doboru bielizny, czy zrobić sobie trendy makijaż, ale dostać wskazówki od ekspertów z Weding Planning Aspire na temat organizacji niezapomnianego wesela.

Kompleksowa organizacja wesela, biżuteria Apart, tort według swojego pomysłu, kosmetyki Douglas, czy bielizna Li Parie, to tylko niektóre z nagród, które czekają na najszybsze panny młode.

Zatem dziewczyny nie ma co czekać. Podobnie jak ja załóżcie wygodne buty oraz oryginalną kreację i w drogę. Ja już swój pakiet startowy mam. Teraz pora na Was. Gotowe, do biegu, start!